Модельный ряд MG

Отзыв о MG HS 2021 года


Автомобиль: MG HS 2021 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Полный привод , пробег - 18000 км, двигатель - 2.0 turbo бензин, комплектация - Trophy
Автор: Oleg Sylyuk (Украина, Львов)   23.10.2023
Расход в городе: 15.0 л/100км, по трассе: 11.0 л/100км, средний: 12.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Усім привіт! Відгук адресую в першу чергу потенційним покупцям.

Машинку придбав у лютому 2022 (за тиждень до повномасштабного вторгнення). Комплектація Trophy.

Попередньо тестував у салоні монопривідну версію з двигуном 1.5. Сподобалася м'яка ходова, якість матеріалів у салоні, непогана динаміка. Але захотілося більше драйву і повного приводу, тому замовив саме Trophy, котрої "вживу" ще в Україні не було.

Віннер доставив у заявлений термін (приблизно 1.5 міс.).

Декілька днів тому пройшов друге ТО, 6.9т. грн. (стандартна заміна масел, фільтрів, перевірка лако-фарбового покриття).

Тепер по суті.

Відразу відмічаю, що при виборі авто вже не варто звертати увагу на походження країни-виробника: дана британо-китайська машина по якості матеріалів і якості зборки "вставляє" багатьох відомих європейців. Та й тепер ціла лінійка відомих світових брендів збирається саме на китайських автогігантах, в підтвердження цьому виступає ринок електрокарів, де саме "китайці" поза конкуренцією на багато років вперед, і нікого, в т.ч. і в Україні, не хвилює, що дана Tesla, ID, Honda чи Toyota зібрані на тому ж заводі, що й китайська MG.

Якщо говорити про HS, то це про комфорт. М'яка підвіска заколихує на нерівностях дороги, пробиває дуже рідко. Зручні сидіння, в т.ч. диван позаду, по ширині 3-м середньої комплектації досить зручно, відстань між сидіннями теж цілком достатня. Крім того регулюється нахил спинки дивану. Там же дефлектори для 2-го ряду і 2 USB порти. Матеріал зверху передніх і задніх дверей м'який. Самі двері масивні, закриваються "смачно". Підсвітка попереду, позаду, відділ для окулярів, бомбезна панорама на весь дах з люком і шторкою. Підлокітник - він же холодильник, він же іонізатор повітря (широка кнопка часто вмикає його, коли покладеш руку на підлокітник).

Багажник - невеликий, його простір вкрав розмір салону і глибину великий бокс для всяких причандалів автомобіліста (у мене там аптечка, вогнегасник, миючі, трос, інтсрументи і т.п.). Але якісь обробки багажника і його обезшумка на найвищому рівні, не японці.

Їде на низах туповато, коли різко тиснеш реве, задумується і тоді рве. Але після стартових 50-60 км/год доволі драйвова навіть у нормальному режимі. 150-160 не відчуває взагалі, відчуваєш, що запас ще є. Взагалі, як на мене, любить більш плавну манеру водіння, тоді і витрати можна зменшити і насолодитися водінням. Окремо про водіння у зимовий період, повний привід тут вмикається автоматично, окремою кнопкою тільки блокування. Зі слизькою засніженою дорогою справляється на УРА, у той час коли загальний потік рухається зі швидкістю 50км/год, я тримаю 90-100 і ніяки натяків на заноси. Це перевага повного приводу!

Тепер по нюансах. Найперше і найголовніше: за весь мій період експлуатації (1 рік і 8 місяців або 18т.км) ніяких поломок не виникало, сервіс тільки плановий! Один чи два рази зависала мультимедіа, рестарт авто допомагає. Взагалі мультимедіа слабенька, певні речі не продумано. Вона тупить, реагує із затримкою 1-1.5сек, що теж на старті напрягає, далі звикаєш. Весь клімат-контроль тільки через неї, подякував, що хоча б винесли орему кнопку входу у клімат. А так, щоб включити/виключити підігрів сидінь чи спрямувати потік повітря, встановити температуру, вибрати циркуляцію повітря і т.п. потрібно лізти в меню. Подяка, що є ще окремі кнопки підігріву переднього і заднього скла.

Камера заднього огляду непогана, задні парк-троніки присутні, передніх нема.

Наступний косяк - індикатори сліпих зон, тобто мигалки, які сигналізують про наближення зліва чи справа. Вони розташовані не на дзеркалах як у всіх, а на картах дверей перед дзеркалами. І цю індикацію, дивлячись у бокове дзеркало, не можливо помітити, хіба що у темний час видно блимання. Схоже, що спочатку зробили дзеркала, а потім згадали про індикацію і присобачили як змогли. Проте, індикація на екрані при русі заднім ходом працює чітко при наближенні стороннього транспорту.

І тепер основне з неприємного: це витрата палива.

Не пам'ятаю, що написано у брошурі, але реальність така, що по місту, з корками, 15-16л. Що явно забагато. Взагалі, на холостих витрата постійно росте. По трасі при їзді до 120: 11л, при їзді 150 - 12л.

Отже, підсумовуючи, мені моя MG подобається, вона не бездоганна, але я знаю її "боки" і адаптувався до них. Використовую переважно як авто сімейне і вихідного дня. Подорож цього літа до Румунії, Болгарії і Туреччини одне задоволення.

Плюсы автомобиля: Комфортне, якісна зборка, світло, підсвітка салону, якість матеріалу, м'яка, велика панорама.

Минусы автомобиля: Витрати палива!!! Тупить мультимедіа, індикатори сліпих зон не на своєму місці.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Danubecaptain  

Так, сучасний двохлітровий двигун не повинен вживати стільки палива. Але, з іншого боку, турбований мотор провокує до агресивної їзди, що не може не впливати на витрату пального. Кожне натискання на педаль газу - "стрибок" вперед на дорозі і стрибок витрати пального. Можете коли-небудь самі поспостерігати по миттєвій витраті на бортовому комп'ютері. Безаварійної експлуатації!

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Щось за виміри косі. При 120-11, а при 150-12л)))))

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у MG

MG HS 2022 MG HS 20.490$ 2022 47.000 км
MG HS 2022 MG HS 20.490$ 2022 47.000 км
MG HS 2022 MG HS 20.490$ 2022 47.000 км
смотреть все
объявления