Модельный ряд MG

Отзыв о MG HS 2021 года


Автомобиль: MG HS 2021 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 10000 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - Comfort
Автор: Aleksey Bober (Украина, Киев)   11.01.2023
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Машинку помітив випадково, просто побачив банер в інтернеті. До цього розглядав новий Tucson, Mazda CX5, Peugeot 3008, Opel Grandland X, RAV4. Але їх або по бюджету не витягував або була б зовсім гола комплектація.

А тут за менші гроші, непогана як на мене комплектація Comfort - на автоматі, з безключовим доступом, камерою, carplay і навіть панорамою. Забігаючи на перед скажу, що ця комплектація повністю влаштовує окрім відсутності клімат контролю, тут лише кондиціонер. А тепер усе по черзі. Проіхав майже 10000км за 1 рік, тому вже трохи є що розповісти.

Зовнішній вигляд:

Мені дуже подобається, на 4+. Звісно, з переду щось нагадує мазду, з заду чи то бмв чи то мерседес, з боку інфініти, але в цілому дизайн досить самобитний і приємний. Бісять тільки денні ходові вогні, виглядають як в 10ти-річній мазді СХ5 або ауді. Також в цій комплекцаціі головне світло галогенне, але у дилера можна доплатити і поставити led-лампочки. Є безключовий доступ з підсвідкою

Що в салоні?

Тут також все гарно і виглядає досить сучасно. Оздоблення, матеріали і відчуття, на рівні тих машин які я розглядав. За рік ніщо не почало скрипіти чи відвалюватись. Ну і гарантія на машину 5 років. Але трапляються і дивні речі, наприклад пасажирське крісло не регулюється по висоті (можливо лише у моїй комплектації). Панорама гарна, кермо зручне, ліхтарики у кожного пасажира.

Мультимедіа:

Трохи підтуплює але в конкурентів то саме. Carplay працює нормально, але лише від певного USB порта. Взагалі порти є під кожного пасажира, це добре. Але не має type-c, це не добре. З керма можна керувати мультимедією, давати команди Siri. Екран великий, нормальної якості, але немає мультітача. Не зручно для карти, але на ній присутьні спеціальні кнопочки для зума і переміщення. Працює в усіх картах, мабуть то фішка самого Carplay. З Android Auto не тестував. Музики мені вистачає і не скажу що воно погана, як читав в деяких відгуках. Є різні встановленні режими, а також еквалайзер, можна підлаштувати. Камера заднього виду досит гарної якості з траекторією руху, навіть краща ніж у деяких конкурентів. З поганого було 1-2 рази за рік, що все зависло. Доводиться глушити авто і запускати ще раз. Іноді буває що завантажується довше ніж зазвичай. Також бісить, що якщо загрушити авто на передачі Р, або поставити на Р коли загрлушив, то все гасне. Треба глушити на N і навіть потім вирубається через 5 хв, якщо вимкнуте вижлення. Не знайшов як це побороти. Взагалі не вистачає налаштувать, деякі речі працюють як працюють і нічого з цим не зробиш. Ще бісило попередження при досягненні швидкості 120км\год, особливо якщо їздиш +- з цією швидкістю по трасі. Але на щастя це можна змінити в налаштуваннях бортового компютера, знайшов.

Що до їзди:

Підвіска комфортна але й не завалюється. Розгін при старті туповатий. Дорнути з місцю без явного надривання авто не вийде. Хоча потім тяга гарна з самого низу. По місту 1500-2000 обертів, мотора майже не чути і завжди є тяга щоб впевненно прискоритись. Чимось схоже на дизель. Витрата пального сильно залежить відстилю, зупинок тощо. Особисто в мене за 10тис км, де місто і траса були десь 50/50 в середному вийшло 9.5 літрів. Але я досить активний водій, думаю при бажанні можна вкладатися в 9л по місту.

В цілому машинкою задоволенний, своїх грошей вона варта. Не подобається тільки відсутність нормального клімату. А так все працює, ще нічого не зломалось, і не відвалилось. Тільки над одним колесом, одна деталь нефарбованого пластику трохи втратила колір, ніби як вимилася, але це обіцяли вирішити по гарантії. Коли пробив колесо виявив, що тут є датчики тиску, який відобразив помилку і я одразу встиг доїхати на шиномонтаж.

Перше ТО обійшлося в 100$.

Дякую за увагу. Слава Україні!

Плюсы автомобиля: Завнішній вигляд. Carplay, Android Auto, якісна камера. Комфортна підвіска. Панорама.

Минусы автомобиля: Відсутність клімат-контролю в комплектації Comfort. Незручне керування обдувом з екрану. Крісло пасажира без регулювання по висоті.

Совет покупателю: Якщо купуєте комплектацію comfort одразу ставте лед лампочки у дилера, небо в земля. Килимки які роблять в Україні (eva або інші, навіть в дилера) з неправильно розташованими отворами під кліпси, беріть або оригінальні, або під замовлення без кліпс і просіть кліпси окремо.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Danubecaptain  

Нарешті з'явився перший відгук. Автомобіль мені вже зустрічався на дорозі і було дуже цікаво "почути" відгук хазяїна. Насправді відсутність клімат-контролю не варто вважати недоліком - відрегулювати кондиціонер під себе зовсім неважко, а деякі клімати працюють так, що треба їх регулювати вручну. Ну, а регулювання по висоті пасажирського сидіння є далеко не у кожного авто.
Бажаю подальшої безпроблемної експлуатації і не забувати доповнювати відгук.

+2ОТВЕТИТЬ  
borisofttm  

Согласен с автором. Сам уже практически рядом с первым ТО. Если не путаю, то это 5000.
Дополнительно.
В левом дефлекторе водителя, что-то стучит на брусчатке.
Скрипит на неровностях балка шторки багажника.
Android Auto работает, по проводу.
Бесит отсутствие климат-контроля. Управление направлением обдува тоже напрягает.
Мультимедия туповата, глюк с зависанием и перезагрузкой поймал раз.
При воспроизведении mp3 с флэшки. И Карл!! Об этом баге писали ещё первые обзорщики,
как только машинка была представлена.
Также не совсем понял различие между режимами "нормал" и "эко".
Стиль вождения "пенсионерский". Разницы, существенной, между режимами и расходом не заметил.
С расходом согласен. Но есть нюанс.
Изначально использовался OKKO Pulls
Затем использовался WOG 95 Mustang
Опять же заливал полный и до того момента пока не начнёт при запуске показывать остаток 20-30 км.
Разницы, существенной, в расходе не заметил.
Но, постоянно доставало, что в обзорах упоминались цифры, 6.7-8.7
Не понял, с какого потолка они их берут. Или у нас прошивка двигателя другая, под менее качестве.
Это было лето и осень.
И так результат.
Уже два+ месяца на UPG 100
Машинка стала более живая.
Расход город: 7.4-9.0
зима, холода,
прогрев 5-7 минут, иногда нет прогрева, спасает попогрейка. Почему нет подогрева задних сидений.
зимняя резина??
Субъективно, требуется коррекция двери водителя, кажется, что стала не плотно прилегать.
Головной свет г-но и требует регулировки, что не было сделано Winnerauto при продаже.
А лучше замена на диодные.
Ещё пара минусов, через три дня скомуниздили колпачки на дисках с логотипом.
заменил на дешман с алика, вроде норм.
Низкопрофильная резина, в данном случае, это минус.
Багажник маловат. Но за счет него на заднем ряду просто море места.
Нет датчика, что пасажир сзади не пристегнулся.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Spotty  

borisofttm, якось змогли побороти скрип шторки у багажнику? Це едина трабла яка мене трохи нервує. Вона то замовкає повністю то починає грати на весь салон. Можливо є рішення?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
borisofttm  

Spotty, нет. руки не дошли.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
Ivan8223  

Пройшов 5200 км Буча-Київ і по Києву їжджу не мало в суботу та неділю на рибалку середній показує 7.1 нижче заявленого

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация