Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Машинку помітив випадково, просто побачив банер в інтернеті. До цього розглядав новий Tucson, Mazda CX5, Peugeot 3008, Opel Grandland X, RAV4. Але їх або по бюджету не витягував або була б зовсім гола комплектація.
А тут за менші гроші, непогана як на мене комплектація Comfort - на автоматі, з безключовим доступом, камерою, carplay і навіть панорамою. Забігаючи на перед скажу, що ця комплектація повністю влаштовує окрім відсутності клімат контролю, тут лише кондиціонер. А тепер усе по черзі. Проіхав майже 10000км за 1 рік, тому вже трохи є що розповісти.
Зовнішній вигляд:
Мені дуже подобається, на 4+. Звісно, з переду щось нагадує мазду, з заду чи то бмв чи то мерседес, з боку інфініти, але в цілому дизайн досить самобитний і приємний. Бісять тільки денні ходові вогні, виглядають як в 10ти-річній мазді СХ5 або ауді. Також в цій комплекцаціі головне світло галогенне, але у дилера можна доплатити і поставити led-лампочки. Є безключовий доступ з підсвідкою
Що в салоні?
Тут також все гарно і виглядає досить сучасно. Оздоблення, матеріали і відчуття, на рівні тих машин які я розглядав. За рік ніщо не почало скрипіти чи відвалюватись. Ну і гарантія на машину 5 років. Але трапляються і дивні речі, наприклад пасажирське крісло не регулюється по висоті (можливо лише у моїй комплектації). Панорама гарна, кермо зручне, ліхтарики у кожного пасажира.
Мультимедіа:
Трохи підтуплює але в конкурентів то саме. Carplay працює нормально, але лише від певного USB порта. Взагалі порти є під кожного пасажира, це добре. Але не має type-c, це не добре. З керма можна керувати мультимедією, давати команди Siri. Екран великий, нормальної якості, але немає мультітача. Не зручно для карти, але на ній присутьні спеціальні кнопочки для зума і переміщення. Працює в усіх картах, мабуть то фішка самого Carplay. З Android Auto не тестував. Музики мені вистачає і не скажу що воно погана, як читав в деяких відгуках. Є різні встановленні режими, а також еквалайзер, можна підлаштувати. Камера заднього виду досит гарної якості з траекторією руху, навіть краща ніж у деяких конкурентів. З поганого було 1-2 рази за рік, що все зависло. Доводиться глушити авто і запускати ще раз. Іноді буває що завантажується довше ніж зазвичай. Також бісить, що якщо загрушити авто на передачі Р, або поставити на Р коли загрлушив, то все гасне. Треба глушити на N і навіть потім вирубається через 5 хв, якщо вимкнуте вижлення. Не знайшов як це побороти. Взагалі не вистачає налаштувать, деякі речі працюють як працюють і нічого з цим не зробиш. Ще бісило попередження при досягненні швидкості 120км\год, особливо якщо їздиш +- з цією швидкістю по трасі. Але на щастя це можна змінити в налаштуваннях бортового компютера, знайшов.
Що до їзди:
Підвіска комфортна але й не завалюється. Розгін при старті туповатий. Дорнути з місцю без явного надривання авто не вийде. Хоча потім тяга гарна з самого низу. По місту 1500-2000 обертів, мотора майже не чути і завжди є тяга щоб впевненно прискоритись. Чимось схоже на дизель. Витрата пального сильно залежить відстилю, зупинок тощо. Особисто в мене за 10тис км, де місто і траса були десь 50/50 в середному вийшло 9.5 літрів. Але я досить активний водій, думаю при бажанні можна вкладатися в 9л по місту.
В цілому машинкою задоволенний, своїх грошей вона варта. Не подобається тільки відсутність нормального клімату. А так все працює, ще нічого не зломалось, і не відвалилось. Тільки над одним колесом, одна деталь нефарбованого пластику трохи втратила колір, ніби як вимилася, але це обіцяли вирішити по гарантії. Коли пробив колесо виявив, що тут є датчики тиску, який відобразив помилку і я одразу встиг доїхати на шиномонтаж.
Минусы автомобиля:Відсутність клімат-контролю в комплектації Comfort.
Незручне керування обдувом з екрану.
Крісло пасажира без регулювання по висоті.
Совет покупателю:Якщо купуєте комплектацію comfort одразу ставте лед лампочки у дилера, небо в земля.
Килимки які роблять в Україні (eva або інші, навіть в дилера) з неправильно розташованими отворами під кліпси, беріть або оригінальні, або під замовлення без кліпс і просіть кліпси окремо.
Нарешті з'явився перший відгук. Автомобіль мені вже зустрічався на дорозі і було дуже цікаво "почути" відгук хазяїна. Насправді відсутність клімат-контролю не варто вважати недоліком - відрегулювати кондиціонер під себе зовсім неважко, а деякі клімати працюють так, що треба їх регулювати вручну. Ну, а регулювання по висоті пасажирського сидіння є далеко не у кожного авто.
Бажаю подальшої безпроблемної експлуатації і не забувати доповнювати відгук.
Согласен с автором. Сам уже практически рядом с первым ТО. Если не путаю, то это 5000.
Дополнительно.
В левом дефлекторе водителя, что-то стучит на брусчатке.
Скрипит на неровностях балка шторки багажника.
Android Auto работает, по проводу.
Бесит отсутствие климат-контроля. Управление направлением обдува тоже напрягает.
Мультимедия туповата, глюк с зависанием и перезагрузкой поймал раз.
При воспроизведении mp3 с флэшки. И Карл!! Об этом баге писали ещё первые обзорщики,
как только машинка была представлена.
Также не совсем понял различие между режимами "нормал" и "эко".
Стиль вождения "пенсионерский". Разницы, существенной, между режимами и расходом не заметил.
С расходом согласен. Но есть нюанс.
Изначально использовался OKKO Pulls
Затем использовался WOG 95 Mustang
Опять же заливал полный и до того момента пока не начнёт при запуске показывать остаток 20-30 км.
Разницы, существенной, в расходе не заметил.
Но, постоянно доставало, что в обзорах упоминались цифры, 6.7-8.7
Не понял, с какого потолка они их берут. Или у нас прошивка двигателя другая, под менее качестве.
Это было лето и осень.
И так результат.
Уже два+ месяца на UPG 100
Машинка стала более живая.
Расход город: 7.4-9.0
зима, холода,
прогрев 5-7 минут, иногда нет прогрева, спасает попогрейка. Почему нет подогрева задних сидений.
зимняя резина??
Субъективно, требуется коррекция двери водителя, кажется, что стала не плотно прилегать.
Головной свет г-но и требует регулировки, что не было сделано Winnerauto при продаже.
А лучше замена на диодные.
Ещё пара минусов, через три дня скомуниздили колпачки на дисках с логотипом.
заменил на дешман с алика, вроде норм.
Низкопрофильная резина, в данном случае, это минус.
Багажник маловат. Но за счет него на заднем ряду просто море места.
Нет датчика, что пасажир сзади не пристегнулся.
borisofttm, якось змогли побороти скрип шторки у багажнику? Це едина трабла яка мене трохи нервує. Вона то замовкає повністю то починає грати на весь салон. Можливо є рішення?
borisofttm, самое интересное, что играет она на холода или сырость. Вот второй день вообще ни звука ни издает ни в сложеном, ни в разложенном виде. Мистика.
Spotty, Вопрос решен. наклеил ленту антискрип на плоскости полки с обеих сторон, что вставляются в пазы в корпусе салона. Тихо однако стало. Я уже, как выяснилось, и привык к скрипу.
borisofttm, Обновление, лень пока писать отдельно свой отзыв, пишу сюда
Некоторое время пропал бенз UPG 100, пришлось ездить на UPG 95.
Это были три недели страдания и разочарования Наконец появился UPG 100, сегодня выкатал 95 и заправил 100. Офигенно Надеюсь перебоев с сотым более не будет.
borisofttm, Вентус95 пробовали? У Вас же 1.5 двигатель, верно? Может для 1.5 и лучше, а на моем 2.0 вентус95 и юпж100 разницы в динамике ноль, а вот расход у вентуса ниже, нежели юпж100.
Spotty, Вентус95 нет, не пробовал. нет смысла. Я upg100 и тот попробовал случайно, утро раннее, заправка по дороге. Заехал, и стоит 4е машины на одну колонку. Встал на свободную, спросил работника, что происходит? Он говорит все за сотым. И Я тоже захотел. И тут понеслось ...